Перейти до основного вмісту

Вітання з Новим Роком та Різдвом Христовим!


Коментарі

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

У Лубнах презентували мультимедійний посібник зі сталого способу життя

04 січня 2018 року в приміщенні ресурсного інформаційно - методичного центру Лубенської спеціалізованої загальноосвітньої школи №6 відбувся ознайомчий тренінг щодо роботи з матеріалами мультимедійного посібника "Крок за кроком". Представили матеріал учасникам тренінгу експерти Міжнародної благодійної організації  Інформаційний центр „Зелене досьє”. В цілому у заході взяли участь понад 30 викладачів навчальних закладів Лубен, представники громадських організацій міста та місцевих засобів масової інформації. Представили матеріали посібника експертки  ІЦ «Зелене досьє» Тамара Малькова, Надія Шевченко та Ольга Ігнатенко.  Вони розповіли учасникам, що мультимедійний посібник "Крок за кроком" для України розроблений задля підвищення громадської обізнаності зі сталим способом життя, екологічними правами громадян та змінами, які люди можуть робити у своєму щоденному житті для того, щоб сприяти більш сталому розвитку українського суспільства. Протягом навчання учасни

Кляксотерапія в Новооріхівській школі

Нещодавно в Новооріхівській загальноосвітній школі відбувся творчий захід в якому взяли участь представники двох поколінь: молодь і особи похилого віку. Захід провела провела Полтавська обласна молодіжна громадська організація «Твій Світ» спільно з Лубенською центральною районною бібліотекою їм. В. Малика. Учасникам запропонували опанувати цікаву арт – терапевтичну  техніку – кляксотерапію. Провела заняття психолог проекту «Організація роботи волонтерських соціальних пунктів допомоги для мешканців віддалених сіл Лубенського району, які постраждали від націонал- соціалізму», що підтримується Німецьким федеральним фондом «Пам'ять. Відповідальність. Майбутнє»  Юлія Пода. Той, хто ходив у школу давно, пам’ятає, який душевний біль і страждання приносила бодай малюсінька клякса на зошитовій сторінці... Скільки сліз пролито через ці малі (а інколи й великі) плями. Скільки страху було через них. Але, на щастя, все це у минулому, і сьогодні  діти і дорослі не хвилюються через такі питання